· Noticies · Notícies · 40 anys! I ho celebrem amb tu a l’acte benèfic del 2 de novembre!

40 anys! I ho celebrem amb tu a l’acte benèfic del 2 de novembre!
29/09/2015

Aquest 2015 és un any molt especial per a nosaltres ja que complim 40 anys del naixement de Finestrelles. Aquest aniversari ens omple de satisfacció i per aquest motiu l’acte benèfic d’enguany serà una gran nit de celebració que ens agradaria compartir amb tots vosaltres.

En aquesta edició, us oferim un espectacle únic produït per El Terrat que porta per títol Un tomb per Finestrelles, on tindrem ocasió de rememorar a través de la música, el teatre i molt d’humor, alguns dels passatges de la nostra història, i també apuntar els nous reptes de present i de futur.

Comptarem amb la periodista i presentadora de TV3, Ana Boadas, el grup de mim, Clownic, la música gospel de The Sey Sisters i la col·laboració especial de l’investigador Manel Esteller.

L’ espectacle, que serà una gran festa d’aniversari, tindrà lloc el proper dilluns dia 2 de novembre a la Sala Barts (Av. Paral·lel, 62) a les 20 hores.

Comprant una entrada, ajudareu a fer realitat nous projectes per a les persones amb discapacitat intel·lectual. També podeu col·laborar amb un seient de “Fila 0”.  (Compte bancari: 2100-0555-34-0202162137).

COMPRA D’ENTRADES:

1-Feu la reserva de localitats trucant al 93 371 34 41 o enviant un mail a info@fundaciofinestrelles.com

2-Ingresseu l’import al c.c. 2100-0555-34-0202162137 indicant “Espectacle benèfic ” i el vostre nom.

3-Podeu recollir l’entrada a la mateixa Fundació o us la podem fer arribar.

Més detalls de l’espectacle en el tríptic de l’acte: PDF

Moltes gràcies!