· Què pots fer tu · Fes una aportació

Fes una aportació

FES UN DONATIU
PER A LA FUNDACIÓ

La situació actual de crisi ha afectat profundament les famílies de persones amb discapacitat, que sempre han de fer un sobreesforç econòmic per contribuir a finançar els serveis especials que prestem als seus fills i germans.
En aquests moments, la Fundació està becant gran part dels serveis extres com sortides, activitats lúdiques, activitats de lleure i esportives, etc., i també està ajudant algunes famílies a sufragar les despeses ordinàries.

Malgrat que la Fundació està sanejada econòmicament, té moltes limitacions per dur a terme aquest esforç extra, i necessita tota l’ajuda que pugui rebre per estar al costat de les famílies de les persones amb discapacitat que atén en aquests moments tan difícils.

donacion-dani

Selecciona el tipus de donació:

logo-miaportacionorg
Pots col·laborar també a través d’aquestes plataformes: www.miaportacion.org

linea-title-int

Una altra forma de donació molt important és el teu temps.

Vols conèixer els nostres voluntaris?
Fes clic aquí.

caras-voluntarios

img-usari-21

Fes-te amic
de la Fundació

i aconsegueix un 25% descompte
en tots els esdeveniments i productes a la venda.

Per a més informació contacta amb Finestrelles.