Inici > Blog > Cap a la ràdio!

Cap a la ràdio!

Publicat el 13.04.2018 en Finestrelles als mitjans!

Finestrelles segueix apostant per accions de divulgació, sensibilització i integració a la comunitat

El passat 11 d’abril, la Mª Ángeles Trigueros, usuària de la Fundació, junt amb la Marisa Sánchez, gerent, i l’Eva Aragón, Directora Tècnica del Servei Residencial, vam visitar Ràdio Estel per entrevistar-nos amb el Ramón Rión del programa Tots Som Iguals.

L’objectiu de la Fundació és ajudar a les persones amb discapacitat intel·lectual però també a les seves famílies. “Es una residencia però yo le llamo casa”, va explicar la Mª Ángeles Triguero quan li van preguntar per el lloc on viu.

I és que tal i com explica l’Eva Aragón, l’objectiu de la residencia és convertir-se en una llar, ajudar-los a ser el màxim d’autònoms possible en el seu dia a dia i  integrar-se i relacionar-se amb normalitat amb la societat que els envolta.

Fa cinc anys, la fundació va dissenyar un nou programa per atendre l’envelliment de les persones amb discapacitat intel·lectual, una situació nova que requeria d’adaptació ràpida. Per això es va crear el servei de Benestar, amb l’objectiu de donar resposta al deteriorament associat a la gent gran, fomentar un envelliment més actiu i crear un programa flexible i molt personalitzat per a aquestes noves necessitats.

Fa 43 anys vam apostar per integrar i lluitar per la dignitat de les persones que atenem. El nostre propòsit és realitzar accions per donar a conèixer i sensibilitzar la població general sobre les necessitats de les persones amb discapacitat intel·letual”, explica la Marisa Sánchez sobre la tasca de divulgació que realitza dia a dia la fundació.

Voleu sentir l’entrevista? Podeu fer-ho a través d’aquest enllaç, a partir del minut número 8!

Encara no hi ha comentaris per "Cap a la ràdio!"

Els comentaris estan tancats