Inici > Blog > Club Foiró organitza un Concert benèfic a favor de la Fundació Finestrelles

Club Foiró organitza un Concert benèfic a favor de la Fundació Finestrelles

Publicat el 23.02.2017 en Actes benèfics

El proper dissabte 25 de febrer el Club Foiró, un club familiar que organitza activitats educatives i d’oci per a pares i fills, organitza un concert benèfic a favor de la Fundació Finestrelles a Sant Cugat del Vallès, al carrer Villà 44.

Volem agrair a Club Foiró i a tots els seus usuaris aquest gest i que hagin pensat en la Fundació Finestrelles per fer-ho. Gràcies a persones amb vosaltres, cada dia podem dur a terme més projectes per a les persones amb discapacitat intel·lectual.

Compra d’entrades

Us agradaria poder assistir? Podeu reservar les entrades a través de la Fundació en el mail info@fundaciofinestrelles.com

Moltes gràcies!

Encara no hi ha comentaris per "Club Foiró organitza un Concert benèfic a favor de la Fundació Finestrelles"