· Noticies · Notícies · Concert solidari a favor de les persones amb discapacitat intel•lectual a la Sala Luz de Gas

Notícies

09/04/2015

El proper 14 de maig tindrà lloc un nou concert solidari per recollir fons en favor de la nostra entitat. L’acte, organitzat pel grup Porfinviernes, es farà a la coneguda sala Luz de Gas de Barcelona (C. Muntaner, 246) a les 21 hores. El preu de l’entrada és de només 15 euros.

Els fons recaptats es destinaran a impulsar el programa de salut bucodental realitzat per l’Associació ADADI amb qui Finestrelles va signar un conveni de col·laboració el passat mes de gener per desenvolupar un pla de prevenció i promoció d’hàbits saludables.

El grup Porfinviernes (PFV), format per nou components, col·labora  en causes solidàries i amb finalitats socials des de fa anys. El seu repertori consta de versions de cançons conegudes d’artistes nacionals i estrangers de diversos gèneres: pop, rock, soul, blues, reagge..

Ja podeu reservar la vostra entrada trucant al 93 371 34 41 o les podeu adquirir directament a la Fundació. També hi ha una “Fila 0” (Compte bancari: 2100-0555-34-0202162137).

Un cop més, comptem amb la vostra col·laboració i esperem compartir amb vosaltres una gran nit de festa.