· Noticies · Notícies · Doble reconeixement en els Premis El Pont d’Esplugues

Doble reconeixement en els Premis El Pont d’Esplugues
15/05/2015

La nostra Fundació ha rebut un doble reconeixement en la darrera celebració de la Nit dels Premis El Pont d’Esplugues, organitzada per l’Ajuntament.

En aquesta vuitena convocatòria, que va tenir lloc el passat 8 de maig, es  va distingir  el Sr. José Orellana, voluntari de la Fundació des de 2006 i  col·laborador en l’activitat de petanca, en la categoria de Solidaritat; i la Secció Esportiva de la Fundació va veure reconeguda la seva tasca, situant-se entre els quatre finalistes en la modalitat de Trajectòria Esportiva.

Els Premis El Pont d’Esplugues, que se celebren cada quatre anys, premien persones, entitats o empreses que han destacat per la seva tasca vers la comunitat.