· Noticies · Notícies · El Director General de Nestlé visita la Fundació

El Director General de Nestlé visita la Fundació
15/09/2015

El passat 10 de setembre el nou Director General de Nestlé, Laurent Dereux, va visitar la Fundació acompanyat de la Directora de Relacions i Comunicació Corporatives, Neus Martínez, i el Responsable de Reputació Corporativa, Carlos Moyano. Aquesta és la primera visita del nou Director General que va servir per conèixer de més a prop els serveis que ofereix la Fundació, les persones usuàries que atén i també la mateixa història de l’entitat.

Després de recórrer el Taller de teràpia ocupacional i la Llar-residència, el Director Gerent de la Fundació, Lluís Viguera, i el President del Patronat, Dr. Lluís Monset, van tenir l’oportunitat  també d’exposar els resultats de la primera fase de l’estudi de nutrició que la Fundació i DINCAT estan duent a terme en persones amb DID que presenten obesitat i que compta amb el finançament de la mateixa companyia. L’estudi contempla el seguiment de més de 200 persones adultes amb DID i les seves famílies en relació als hàbits alimentaris. L’objectiu principal de l’estudi és mantenir o reduir el pes en aquelles persones que presenten sobrepès o obesitat a través de l’aquisició d’habits familiars saludables.

Aquest estudi s’emmarca en la línea de col·laboració ja engegada fa uns anys amb la companyia entre les quals destaquen també altres iniciatives com la fira d’entitats solidàries, la jornada de Sant Jordi o la representació teatral de Finestrelles a la sala d’actes de la companyia veïna.