· Noticies · Notícies · Finestrelles, protagonista de l’anunci de la Grossa de Cap d’Any

Finestrelles, protagonista de l’anunci de la Grossa de Cap d’Any
04/06/2015

La Fundació Finestrelles, conjuntament amb  la Fundació Pere Tarrés i la Residència Sant Hilari Sacalm són protagonistes del nou anunci de la loteria de “La Grossa de Cap d’Any” que promou la Generalitat, els beneficis de la qual es destinen al món social.

Les tres entitats han estat seleccionades enguany per representar els àmbits de les discapacitats, la infància i la gent gran, respectivament.

Podeu visualitzar aquí https://www.youtube.com/watch?v=lfLlO6Gq45A l’anunci que s’emetrà durant tot el mes de juny a diversos canals de televisió.

També podeu trobar una versió més extensa del vídeo a http://youtu.be/7rJsxZBELn4 o entrant a www.lagrossa.cat i clicant a “descobreix AQUI les històries de la GROSSA”.

El rodatge de les imatges es va fer a finals de maig durant una jornada matinal en què els nois i noies de Finestrelles van dur a terme les seves activitats habituals, tot i que finalment el dia es va convertir en excepcional per la presència de les càmeres.