Inici > Blog > Finestrelles s’adhereix a la celebració del “II Dia Europeu de Fundacions i Donants”

Publicat el 25.09.2014 en Actes benèfics

El diumenge 21 de setembre, Finestrelles va organitzar al costat de la Fundació PROA, Esplugues sense Barreres, AIDED, ECOM, Esplai Can Vidalet i Llar Can Vidalet, la XII Jornada per la Sensibilització sobre la Discapacitat, als jardins del Casal Robert Brilles d’Esplugues de Llobregat. Emmarcat en els actes de la Festa Major de la ciutat, la Jornada va servir per donar a conèixer què fan aquestes entitats.

En un ambient lúdic, es va fomentar la inclusió a través de diverses activitats en les quals els nens i joves visitants van poder interactuar amb les persones amb discapacitat. Van tenir l’oportunitat de realitzar xapes solidàries, pintar màscares, fer moneders, segells i quadres amb material reciclat. Un circuit de cadires de rodes va apropar aquesta realitat a persones sense problemes per desplaçar-se i va permetre sentir de primera mà les limitacions de viure amb un handicap. Pujar rampes, baixar voreres, realitzar diferents activitats des de la cadira, possibilita posar-se en el lloc d’aquestes persones i valorar les dificultats del seu dia a dia.

Els visitants també van poder conèixer el treball que realitza l’associació CTAC que organitza activitats terapèutiques amb gossos a la Fundació des de fa ja cinc anys.

Diferents entitats culturals, Tambolàs, Atabalats, Amics del Ball de la Plana i Taller de Sevillanes van col·laborar desinteressadament en l’animació de l’esdeveniment amb diverses actuacions musicals.

Els nois i noies de la Fundació també van aprofitar l’ocasió per donar a conèixer la seva faceta d’artistes amb una petita representació.

La Jornada va ser un èxit d’assistència i participació i l’alcaldessa d’Esplugues, Pilar Diaz, va visitar al costat dels seus col·laboradors els diferents estands de la Jornada.

Encara no hi ha comentaris per "Finestrelles s’adhereix a la celebració del “II Dia Europeu de Fundacions i Donants”"