Inici > Blog > Gala benèfica 2014: Rodejats d’òpera!

Gala benèfica 2014: Rodejats d’òpera!

Publicat el 05.11.2014 en Actes benèfics

Que l’òpera conviu amb nosaltres va quedar demostrat el passat 4 de novembre en l’espectacle benèfic anual que va tenir lloc a la sala Barts de Barcelona. La publicitat, el cinema, les melodies del mòbil o fins i tot el futbol recorren sovint a l’òpera per motivar o emocionar i per això acaba formant part de manera indestriable de la nostra vida quotidiana.

El periodista Marcel Gorgori, director i conductor de l’espectacle, va presentar un concert d’òpera i música simfònica original i didàctic que incorporava breus projeccions d’anuncis, pel·lícules o retransmissions esportives que ens feien adonar d’aquesta realitat. Seguidament, i de la mà d’una orquestra de quaranta músics dirigida per Daniel Antolí, un cor format per trenta-cinc cantants i els solistes Maribel Ortega, Josep Fadó, Sara Blanch i Toni Marsol, vam poder gaudir en directe de la música dels grans compositors com Bizet, Belleni, Puccini, Verdi o Händel.

simfonia-1

A l’inici de l’acte, Gorgori va voler fer un agraïment especial a la Fundació ja que aquest espectacle titolat “Només per a uns quants?”, sorgeix arran del concert que es va organitzar amb motiu del 35è aniversari de la nostra entitat i que ha donat peu al projecte Simfonova que ara presenta aquesta proposta lúdica per apropar l’òpera a tothom i que farà una gira per tot Catalunya.

Una vegada més, l’acte va concloure amb la col·laboració especial dels nois i noies de la Fundació que van pujar a l’escenari per interpretar al costat dels solistes el bis final de l’espectacle amb La Traviata de Verdi.

simfonia-2

El concert va comptar amb la presència de la Directora General de l’ICASS, Carmela Fortuny, la Directora del Pla de Salut Mental, Cristina Molina, el Director Pla Interdepeartamental d’Atenció i Interacció social i sanitària, Albert Ledesma, o el President de Pimec, Josep González, entre d’altres personalitats.

Una vegada més, gràcies a tots per compartir aquesta nit més amb nosaltres!

Encara no hi ha comentaris per "Gala benèfica 2014: Rodejats d’òpera!"

Els comentaris estan tancats