Inici > Blog > Homenatge al nostre voluntariat

Homenatge al nostre voluntariat

Publicat el 24.09.2015 en Persones i empreses Finestrelles

És un motiu d’orgull per a la nostra Fundació comptar amb un equip de voluntaris  que cada vegada es fa més gran. La tasca que dia a dia realitzen els voluntaris és imprescindible per arribar més enllà en el projecte Finestrelles. Gràcies a tot aquest equip de persones que col·laboren amb nosaltres podem realitzar moltes activitats que d’altra manera no seria possible.

Per aquest motiu, el proper dia 1 d’octubre farem un acte de reconeixement al nostre voluntariat a la seu de la Fundació. Durant la festa compartirem un sopar fred als nostres jardins seguit  del concert de gospel del grup “Temps i Compromís“, format per més de 30 cantants.

Desitgem que sigui una jornada on les persones usuàries, els treballadors i les famílies puguem  compartir de més a prop les experiències del nostre voluntariat, conèixer-nos una mica més i, sobretot,  passar-ho molt bé plegats.

Encara no hi ha comentaris per "Homenatge al nostre voluntariat"