· Noticies · Notícies · Impulsem la recerca de la mà del Dr. Esteller

Impulsem la recerca de la mà del Dr. Esteller
07/07/2015

Finestrelles ha establert una nova col·laboració amb el gran investigador Dr. Manel Esteller, expert mundial en epigenètica, per treballar conjuntament en diversos projectes de futur.

El primer d’aquests és una iniciativa de recerca dins l’àmbit de la discapacitat intel·lectual que té per objectiu l’obtenció d’un fàrmac per combatre els efectes de la síndrome de Rett. Aquesta síndrome és una malaltia del desenvolupament neuronal que en l’actualitat constitueix la causa més freqüent de retard mental en dones, després de la síndrome de Down. Malgrat no existeix encara un tractament efectiu, els darrers avenços científics indiquen que és possible revertir-la, o en qualsevol cas millorar alguns dels seus símptomes.

Ens és grat informar-vos que la primera part del finançament d’aquest estudi ha quedat cobert gràcies a la campanya de micro-mecenatge realitzada a través de Verkami durant aquest mes i que es va completar set dies abans de tancar-se el termini.