Inici > Blog > Ja tenim el nou servei residencial

Ja tenim el nou servei residencial

Publicat el 17.06.2017 en Residència

Ahir, vam inaugurar l’ampliació de l’actual residència i la obertura del servei residencial

La Fundació Finestrelles va inaugurar ahir l’ampliació de la seva residència i va obrir un nou servei d’atenció residencial 24 hores especialitzat en persones amb discapacitat intel·lectual durant el període d’envelliment, un nou repte social degut a l’augment de l’esperança de vida de les persones amb discapacitat durant els últims anys.

L’acte inaugural va ser presidit per la Pilar Díaz, alcaldessa d’Esplugues de Llobregat i la Neus Munté, Consellera de la Presidència, acompanyades dels dirigents de la fundació, el Lluis Monset, president de la Fundació Finestrelles, el Fran Fernández Moriche, director general de la Fundació Finestrelles, i el Manel Jaquet, un usuari de la Fundació que ha donat la benvinguda als convidats “a casa nostra”.

Les innovacions tecnològiques i l’evolució ens han portat a normalitzar la diferència. El progrés es produeix perquè som diferents“. Així va iniciar el discurs el Lluis Monset, president de la Fundació Finestrelles, que va donar les gràcies a tots els assistents per la seva presència i a les autoritats per donar valor i importància a la millora l’atenció de les persones amb discapacitat.

Tots tenim dret a gaudir d’una bona qualitat de vida. Aquestes instal·lacions son modernes i estan equipades perquè l’atenció es faci en les millors condicions possibles, però el més important és que aquí poden trobar-se com a casa”, va explicar la Pilar Díaz, l’alcaldessa d’Esplugues de Llobregat durant el discurs inaugural. “Gràcies a la inauguració d’aquesta nova residència, s’ha fet un pas més per fer front al nou repte que representa la discapacitat i l’envelliment, del qual la Fundació Finestrelles n’és un referent”, va concloure la Neus Munté, Consellera de la Presidència.

L’ampliació de la residència

L’ampliació de la residència vol donar resposta a aquest nou repte. La nova infraestructura ha eliminat totes les barreres arquitectòniques, ha dissenyat espais per a que tinguin la màxima autonomia possible, i ha condicionat diferents zones per poder organitzar activitats adaptades. L’objectiu: assegurar que visquin l’envelliment amb la millor qualitat de vida i satisfacció possible en un entorn que esdevé la seva llar.

L’ampliació crea 12 noves places adaptades al repte de l’envelliment. L’ampliació consta de 67m2 de superfície nova, 12 habitacions, una àrea d’esbarjo, una sala-menjador i dues zones exteriors: un balcó i un porxo. Així mateix, s’han reformat dos banys i un vestíbul per adaptar-los a les noves necessitats d’aquest col·lectiu.

Encara no hi ha comentaris per "Ja tenim el nou servei residencial"