· Noticies · Notícies · Jornada sobre família i dependència

Jornada sobre família i dependència
18/09/2015

Aquest any 2015 conclou el termini estimat per a la implantació del sistema creat per la Llei de la Dependència de 2006. Amb l’objectiu de fer balanç i apuntar estratègies de futur, l’Institut d’Estudis Superiors de la Família i l’Institut Albert J. Jovell de Salut Pública i Pacients de UIC Barcelona, organitza la “Jornada sobre família i dependència. Cap on va el nostre estat del benestar?”.

La conferència inaugural anirà a càrrec del filòsof i escriptor Francesc Torralba, sota el títol “Cura intrafamiliar i dependència”.  El Director-Gerent de Fundació Finestrelles, Lluís Viguera, participarà en la taula rodona “El repte de la cura i la família”, acompanyat entre d’altres ponents de Luis Cayo Pérez Bueno, President del CERMI (Comité Español de Representantes de Personas con Discapacidad).

L’acte, que s’adreça a professionals del sector sanitari, empreses, tercer sector, famílies, mitjans de comunicació i opinió pública en general, tindrà lloc el proper 30 de setembre a l’Aula Magna del Campus Barcelona.

Podeu consultar el programa complet aquí.