· La Fundació · Presentació

linea-title-int

La Fundació Finestrelles promou la defensa dels drets i la dignitat de les persones amb discapacitat intel·lectual a través de l’educació, la formació, la promoció laboral, l’ocupació, les pràctiques esportives i la integració social, així com la sensibilització de la societat i de les administracions públiques.

Alguns dels serveis per aconseguir aquestes finalitats són l’ATENCIÓ RESIDENCIAL i la prestació de serveis de TERÀPIA OCUPACIONAL. A través dels serveis i dels programes de la Fundació, contribuïm a l’enriquiment personal i al benestar de les persones ateses, i així millorem la seva qualitat de vida i la de les seves famílies.

MISSIÓ

Proporcionar serveis i vetllar per les necessitats de les persones amb DID i les seves famílies, facilitant la seva autonomia i la seva integració en la societat per contribuir així a la millora de la seva qualitat de vida.

VISIÓ

Ser reconeguts com un referent dins el sector de l’assistència orientada a la qualitat i el tracte proper i humà.

VALORS

Humanitat: ens regim pel respecte a la dignitat de l’individu per sobre de qualsevol altra consideració.

Proximitat: prioritzem l’atenció individualitzada, empàtica, propera i familiar.

Integralitat: tenim una visió integral de les necessitats de l’usuari i dels seus familiars.

Professionalitat de l’equip humà: estem implicats en adquirir les aptituds tècniques i el desenvolupament formatiu millor possible, així com en desenvolupar actituds i habilitats emocionals i afectives per donar el millor tracte.

Qualitat de servei: entesa com a principal eina per assolir l’excel·lència en l’atenció a les persones.

Innovació: garantir que el projecte segueix vigent amb el major grau d’adequació a la missió i la visió, adaptant l’organització als canvis socials i demogràfics, tecnològics i científics.

Implicació i compromís social: vocació per contribuir en la millora de l’atenció general de les persones amb DID a Catalunya, amb el compromís de ser una entitat activa i participativa, desenvolupant activitats en diferents sectors de la societat.