Inici > Blog > Finestrelles en el Mundo Deportivo i La Vanguardia

Finestrelles en el Mundo Deportivo i La Vanguardia

Publicat el 25.03.2019 en Finestrelles als mitjans!

Finestrelles en el Mundo Deportivo y La Vanguardia

Com bé explicàvem fa uns dies la Fundació Finestrelles va ser seleccionada per ser una de les entitats col·laboradores de la Masia Solidària. Així que ens van venir a visitar l’equip de jugadors de Cadets de Futsal.

Aquesta iniciativa té com a objectiu que els jugadors i jugadores dels diferents esports integrats a la Masia del FC Barcelona participin en activitats socials que permetin als joves esportistes créixer de forma personal, social i humana.

En conseqüència, el cap de setmana passat, poc després de la visita, diversos mitjans de comunicació van publicar l’experiència dels esportistes en diferents activitats socials, entre elles destacar les bones paraules cap a la nostra fundació.

L’article publicat al Mundo Deportivo i a La Vanguardia explica l’anècdota del Pedro que va recuperar la seva camiseta del Barça per la visita. Detalla que l’objectiu era que els jugadors participessin en els tallers de manufactures amb els alumnes de Finestrelles i normalitzessin aquest tipus de situacions.

I, com era d’esperar, l’article parla del moment més àlgid de la visita: quan es va fer la foto grupal i la sala principal es va convertir en el Camp Nou.

Per més informació podeu llegir l’article complet aquí.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris per "Finestrelles en el Mundo Deportivo i La Vanguardia"

Deixa el teu comentari