· La Fundació · Instal·lacions

Instal·lacions

La Fundació, amb més de 2.000 m² edificats, està ubicada en una zona privilegiada d’Esplugues de Llobregat, a poca distància del centre urbà, en uns terrenys de 7.700 m² rodejats de bosc i natura, cedits per l’Ajuntament.

img-instalaciones-001

Les instal·lacions es divideixen en dos edificis principals: un destinat a llar-residència, que compta amb 26 habitacions, i un altre dedicat a la teràpia ocupacional, amb una gran sala polivalent i diverses aules d’activitat.

La Fundació compta també amb servei de cuina pròpia i una piscina a l’aire lliure, a més d’una pista de bàsquet i zones exteriors d’esbarjo.

La construcció i els equipaments han estat possibles gràcies a la col·laboració de:

linea-title-int

• Ajuntament d’Esplugues de Llobregat
  • Generalitat de Catalunya
  • Fundació ONCE
  • Obra Social Caixa Sabadell
  • Obra Social de Caja Madrid
  • Obra Social Fundació “la Caixa”
  • Fundació Fèlix Llobet
  • Fundació Roviralta
  • S&S Pools
  • Fábrica Electrónica JOSA S.A.
  • Fundació Telefónica
  • Fundació ADECCO