· La Fundació · Patrocinadors

Patrocinadors

A la Fundació Finestrelles apreciem i agraïm la col·laboració d’institucions, empreses i particulars en forma d’aportacions econòmiques que són fonamentals per poder dur a terme la nostra missió.

Patrocinadors *

Han fet aportacions en els darrers 2 anys

logo-lord Fondation Lord Michelham of Hellingly
 logo-nestle Nestlé España S.A.
 logo Sra. Rosemarie Heidsiek Habitsch
logo-timberland Timberland España S.L.
 logo Sra. Maria de Ros Gotor
logo-repsol Fundació REPSOL
logo-caixasabadell Caixa Sabadell. Oficina Av. Isidre Martí
logo-auris4 Fundació Auris4
logo-johan-cruyff Fundació Johan Cruyff
logo-caixa La Caixa. Oficina Diagonal – Carles III
logo-caixa-manresa Obra Social Caixa Manresa
logo-renta Renta Corporación
logo-toshiba Toshiba España

Construcció i equipament de les instal·lacions

logo-esplugues Ajuntament d’Esplugues de Llobregat
 logo-generalitat Generalitat de Catalunya
 logo-once Fundació ONCE
 logo-sabadell-obra Obra Social Caixa Sabadell
 logo-madrid-obra Obra Social de Caja Madrid
 logo-caixa-obra Obra Social Fundació “la Caixa”
 logo-felix Fundació Fèlix Llobet
 logo-roviralta Fundació Roviralta
 logo-sis S&S Pools
   logo-bjc Fábrica Electrónica JOSA S.A.
 logo-telefonica Fundació Telefónica
logo-adecco Fundació ADECCO

Projectes i actes benèfics

logo-casado