· La Fundació · Ubicació

Ubicació

linea-title-int

La seu de la Fundació Finestrelles es troba a Esplugues de Llobregat, un municipi contigu a Barcelona que compta amb prop de 50.000 habitants.

L’accés al Taller Ocupacional es fa pel carrer Melcior Llavinés 1-15, molt a prop de l’avinguda dels Països Catalans, al costat de la companyia Nestlé; mentre que l’entrada a la Llar-Residència està situada al carrer Sometents 46-54.

Veure el mapa a Google maps

Com arribar-hi

linea-title-int

Transport públic

Molt a prop de Finestrelles, a l’avinguda dels Països Catalans, tenen parada els autobusos següents:

EP1 i EP2 (Esplubús)

63: de Plaça Universitat (Barcelona) a Torreblanca – Sant Joan Despí

67 i 68: de Plaça Catalunya (Barcelona) a l’estació d’autobusos de Cornellà de Llobregat

78: de l’Estació de Sants (Barcelona) a Riera d’En Nofre – Sant Joan Despí

N12: de Portal de la Pau (Barcelona) a La salut – Sant Feliu de Llobregat

El Trambaix passa també prop de Finestrelles, fent parades a Pont d’Esplugues i Can Clota.

Veure el plànol transport Esplugues

Vehicle privat

La seu de Finestrelles és a tocar de vies importants com la B-23, que entra a Barcelona per l’avinguda Diagonal i que en sentit contrari transcorre paral·lela al riu Llobregat, i a la Ronda de Dalt (sortides 11 i 12).