· Noticies · Notícies · Més cura en salut bucodental gràcies a l’associació ADADI

Més cura en salut bucodental gràcies a l’associació ADADI
06/02/2015

El passat 30 de gener Finestrelles va signar un conveni de col·laboració amb l’Associació Dental d’Ajuda al Disminuït (ADADI) per desenvolupar el seu programa de prevenció i promoció d’hàbits saludables en el camp de la salut bucodental.

Concretament, ADADI oferirà gratuïtament a tots els usuaris i usuàries de la Fundació una revisió periòdica i assistència a aquelles que ho requereixin en unes condicions econòmiques favorables. Alhora, proporcionarà consell expert a la Direcció assistencial de la Fundació sobre tots aquells aspectes que puguin impulsar el seu programa de prevenció i promoció d’hàbits saludables, així com suport a l’equip professional i famílies. En paral·lel, també s’obre una via de col·laboració per impulsar la recerca clínica en relació amb el món de la discapacitat, entre d’altres iniciatives.