Inici > Blog > Una nit de màgia, òpera i solidaritat

Una nit de màgia, òpera i solidaritat

Publicat el 26.01.2018 en Actes benèfics

El passat dijous 25 de gener, Finestrelles va tenir la oportunitat de convidar a tots els seus usuaris, amics, familiars i persones pròximes a l’entitat a gaudir de l’assaig general de la òpera Il Campanello de Donizetti, dirigida pel maestro Raúl Giménez i l’associació Amics de l’Òpera de Sarrià que es va representar al Teatre de Sarrià.

L’òpera, ambientada als anys 20, representa els drames de la nit de noces d’una parella formada per Don Annibale Pistacchio, farmacèutic de professió, i la jove Serafina, nit durant la qual, l’antic amant de la núvia interromp constantment amagat sota diferents disfresses demanant al marit medicaments i receptes absurdes.

L’artística direcció de Raúl Giménez, l’acolorida actuació i veus dels actors, i la brillant interpretació musical de l’orquestra d’Amics de l’Òpera de Sarrià del maestro Assunto Nesse, van aconseguir una òpera lleugera i plena d’encant.

Va ser una nit màgica i plena de solidaritat. Tota la Fundació Finestrelles va poder gaudir en primícia de l’assaig general d’aquesta obra amb tocs d’humor, la recaptació de la qual va ser en benefici de la Fundació.

De part de tota la Fundació, volem agrair a Amics de l’Òpera de Sarrià que ens hagin ofert aquesta oportunitat i felicitar-los per la fantàstica obra que han interpretat”, va afirmar el president de la Fundació Finestrelles, Lluis Monset.

Encara no hi ha comentaris per "Una nit de màgia, òpera i solidaritat"