· Protagonistes · Els nostres usuaris

Els nostres usuaris

linea-title-intEls protagonistes de Finestrelles són persones joves amb empenta i energia, gent gran amb ganes de fer coses, persones adultes que viuen el dia a dia amb naturalitat.

La nostra entitat atén la diversitat. Actualment, des dels 20 fins als 77 anys, persones amb discapacitat amb diferents etiologies.

Així és la gent de la Fundació Finestrelles, cadascú únic i diferent. Els voleu conèixer?

Ana
És usuària del servei de teràpia ocupacional; li agrada molt la feina de costura i un dels seus hobbies preferits és mirar revistes.
Àngels
És usuària de la llar i del taller. Li agrada molt ballar.
Anna
Usuària de la llar i del taller. És una persona positiva i plena de bon humor.
Asun
Usuària de la llar i del taller. Li agrada molt l'activitat de collage del taller.
Bàrbara
Usuària de la llar i del taller. La feina de l’hort i del jardí és una de les tasques amb les quals més gaudeix.
Begoña
Usuària de la llar i del taller. Li agrada la música i comparteix amb els seus companys la seva col·lecció de CDs .
Carles
Usuari del taller. “M’agrada el teatre, la ceràmica i escriure”.
Carlos
Usuari del taller. Li agraden les sortides. Aquest any ha iniciat una nova afició: l'entrenament de futbol.
Carlota
Usuària del taller; té predilecció per la tasca de costura.
Carmen
Usuària de la llar i del taller. És una persona molt col·laboradora, sempre disposada a col·laborar.
Cristina
Usuària del taller: “las monitoras de Finestrelles son estupendas”.
Cristóbal
Usuari de la llar i del taller. "Me gusta trabajar con mis compañeros. Me encanta la actividad con perros” .
Daniel
Usuari del taller. “Me gusta venir a trabajar al taller, aquí tengo buenos amigos”.
Javier
Usuari de la llar i del taller. És xerraire i simpàtic i es preocupa pels companys. Una de les tasques que més li agraden és fer encàrrecs.
Javier
Usuari de la llar. Li agrada participar en el teatre.
Johana
Usuària del taller. Molt alegre i positiva. Li agrada molt estar amb els gossos, gaudeix de la música. Una de les seves tasques preferides és preparar les plantes aromàtiques
Jonathan
És usuari del taller, és molt bon esportista, és un dels integrants de l'equip de bàsquet.
Jordi
Usuari del taller; molt afectuós i divertit amb els companys.
Jose Miguel
Usuari del taller i també del club esportiu. Entrena bàsquet i aquesta temporada ha començat amb el futbol.
Juan Antonio
Usuari de la llar i del taller. S’estima els seus companys. Una de les seves tasques preferides és l’hort, tot i que el que més li agrada és el sarau!
Laura
Usuària del taller. Li agrada molt ajudar les educadores i els seus companys.
Lucía
Usuària del taller: “El taller es súper agradable, me gusta mucho trabajar y estar con mis compañeros. Lo que más me gusta es cantar”.
Luis
Usuari del taller. “El taller está bien, es muy bonito y a mí me gusta el trabajo”.
Maite
Usuària de la llar i del taller. Li agrada mantenir la seva habitació ben endreçada.
Manel
"Com a usuari del llar, en gaudeixo molt i el que més m’agrada són les tasques domèstiques i segons quin tipus de sortides, envoltat d’un bon ambient".
Manoli
Usuària del taller: “Me siento positiva aunque tengo mis cosas; quiero a mis amigos. Me gustan mis monitoras”.
Marçal
Usuari del taller. “Al taller tinc bons amics i treballo bé”.
Mari Paz
Usuària de la llar i del taller. No perd mai el seu bon humor.
Marta
Usuària de la llar i del taller: gaudeix molt participant en l’equip de bàsquet, és la seva gran afició.
Montse
Usuària de la llar i del taller “Porto molt de temps a Finestrelles, vaig viure a la casa antiga. Ara tenim un espai molt gran i molt maco”.
Montse
Usuària del taller. “En el taller tengo amigos y amigas”
Montserrat
Usuària de la llar i del taller. Li agrada molt cantar i sortir de passeig.
Mª Ángeles
Usuària de la llar i del taller: “Los fines de semana salgo con mis compañeros de la llar, a pasear, a tomar algo, al cine.”
Mª Rosa
Usuària de la llar i del taller: “M’agrada molt la meva habitació”.
Nuria
Usuària del taller i del Servei de Respir de la llar: “Al taller vaig a pencar”.
Pedro
Usuari de la llar i del taller. És integrant de l’equip de bàsquet.
Pepe
Usuari de la llar i del taller. “Estoy bien, muy contento, sólo me enfado un poco. Me gusta estar con mis compañeros”.
Rosa Mª
Usuària de la llar i el taller: Gaudeix molt recordant i cantant cançons.
Rosario
Usuària de la llar i del taller. Una de les coses que més li agraden és anar a piscina els dimecres.
Sole
Usuària de la llar i del taller. “Para mí la llar es la residencia donde vivo, es mi casa. Hacemos tareas, limpiamos y también vamos de excursión”.
Stephanie
Usuària del taller: li agrada estar amb els seus companys i sobretot realitzar el taller de postals de Nadal i fer l’hort.
Teresa
Usuària del taller. Les seves activitats preferides son el bàsquet, la piscina i la ceràmica.
Teresa
Usuària de la llar i del taller. Es defineix com "una persona simpàtica i una mica rondineta amb els companys. El que més m’agrada fer al taller és escriure”.
Valeriana
Usuària del taller. És molt col·laboradora amb els seus companys.