· Protagonistes · Equip

Equip

Implicació, dedicació, respecte i proximitat són alguns dels valors que defineixen els professionals de Finestrelles. Aquest és l’equip operatiu.

Fran Fernández Moriche
Director General
Marisa Sánchez
Gerent
Elionor Castillo
Direcció d’Atenció a Famílies i Psicologia
Manel Felices
Director tècnic de la Llar-Residència
Miriam Zoppetti
Directora tècnica del Servei de Teràpia Ocupacional
Eva Aragón
Directora tècnica del Servei de Benestar
Monika Sagnier
Treballadora social i responsable de qualitat
Susana Piña
Fisioterapeuta i Coordinadora del Club Esportiu Endavant
Frederic García
Infermer
Dúnia Beik
Infermera
I tot un gran grup de persones al costat.

Grup Monitors
Monitors