· Protagonistes · Gent Finestrelles

Gent Finestrelles

Any a any, l’equip Finestrelles es fa gran gràcies a totes les persones que col·laboren dia a dia amb nosaltres: artistes, empresaris, veïns, esportistes, etc.

Gràcies a tots per la vostra implicació!

Monica Green
Artista

Va participar en el concert benèfic "Jazz i bombolles de sabó" el novembre de 2011 a CosmoCaixa.
Alfred R. Picó
Meteoròleg

"Veritablement el meu pas per la Fundació Finestrelles ha significat obrir els ulls a una tasca que no té preu. Donar-se, entregar-se literalment a persones amb discapacitat per millorar la seva qualitat de vida tal com ho feu és envejable, i tant de bo aquesta tasca que feu tingui cada cop més ressò a la nostre societat excessivament egoista. Visca la Fundació Finestrelles i de passada la meteo!!!"
Marcel Gorgori
Periodista

"He fet dues vegades un espectacle per donar suport a la Fundació i en totes dues he tingut la mateixa vivència. He sentit l'agraïment de debò. No parlo de l'agraïment que, si tens sort, el públic t'acostuma a fer notar amb aplaudiments, parlo d'un agraïment que transmeten els ulls esbatanats que em miren sempre des de les primeres files durant l'espectacle, i que confirmen les enormes i franques abraçades que sempre rebo dels qui hi són asseguts, un cop acabada la funció. Com si jo, pel simple fet de ser allà, ja fos un amic íntim, com si sense conèixe'ns de res em donessin un xec en blanc d'amistat i d'afecte. Com si m'acceptessin sense reserves i em fessin un dels seus. I quan sento això, inevitablement penso que, en el terreny de la bondat i de l'afecte, nosaltres som més discapacitats que ells."
Daniel Antolí
Director d'orquestra

"Per a l’Orquestra Barcelona Filharmonia i per a mi mateix ha estat un autèntic privilegi posar la música al servei del benestar de les persones que ho necessiten. Agraïm de tot cor a la Fundació Finestrelles que ens hagi donat l’oportunitat de participar amb el nostre petit gra de sorra en una tasca tan noble i imprescindible com la que duen a terme. Per a nosaltres va ser una experiència colpidora que guardem com un tresor als nostres cors i que esperem tornar a reviure aviat. Felicitats i per molts anys!"
Àlex Vicens
Tenor

"Quan signo els meus autògrafs al final escric "de tot cor". Així veig jo Finestrelles : de tot cor!"
Pep Bou
Artista

"Un gran plaer compartir amb tota la gent de la Fundació Finestrelles l’encís de les bombolles de sabó. Vostre, Pep Bou."
Tatiana Monells
Ballarina i coreògrafa

"Gràcies a la Fundació per donar-me l'oportunitat de conèixer i treballar amb persones fantàstiques!Tot el meu amor i energia perquè hi hagi més oportunitats de projectes comuns!"
Mag Lari
Artista

Va ser el protagonista de l'acte benèfic de la Fundació el novembre de 2010.
Ruggero Raimondi
Baríton

Va participar el març de 2008 en el recital commemoratiu dels 30 anys de la Fundació.