· Què fem · Colònies

Colònies

Vols passar les vacances
amb nosaltres?

Des de 1995 la Fundació organitza activitats de colònies a les seves instal·lacions de la llar.

A qui va adreçat

Persones amb discapacitat funcional intel·lectual d’ambdós sexes d’entre 16 i 60 anys, de tot Catalunya.

img-quefem-grupito

img-quefem-equipo-basquet

Què oferim?

• Estades d’una setmana per Nadal, Setmana Santa i estiu (del 15 de juliol al 15 de setembre). Els torns poden ser acumulatius.
  • Activitats lúdiques organitzades al voltant d’un centre d’interès.
  • Sortides culturals i d’oci, i activitats esportives.
  • Estades amb companys de característiques similars.
  • Entorn enjardinat de 7.700 m² amb piscina i cuina pròpia.

Com participar

Trucar al 933713441 o enviar un correu a info@fundaciofinestrelles.com.