· Què fem · Esport

Esport

Tothom, en funció dels seus gustos, la seva edat i les seves necessitats i habilitats, pot practicar algun esport o alguna activitat motriu.

L’esport  per cuidar la salut, per sentir-nos en forma, per divertir-nos, per superar-nos i posar a prova les capacitats, per aprendre a guanyar i a perdre. L’esport ens permet sortir de Finestrelles, utilitzar les instal·lacions de la comunitat i sentir-nos un ciutadà més.

img-quefem-petanca
img-quefem-basquet
Per aquestes i altres raons, a la Fundació  practiquem esport des de fa molts anys. En un primer moment es va engegar com a activitat dins del taller i, posteriorment, i amb la voluntat de donar-hi més rellevància, es va crear el Club Esportiu Endavant, l’any 2000.

Estem federats a ACELL (Federació Catalana d’Esports per a disminuïts psíquics) i des del 1990 competim a nivell provincial i nacional, i no ens perdem mai els Jocs Special Olympics.

A més dels esports que entrenem setmanalment, el Club ofereix als nostres esportistes la possibilitat de conèixer i gaudir de noves experiències esportives de manera més puntual, com canoa, kayac, esquí alpí, passejades amb raquetes de neu, bàdminton, tenis, esquí aquàtic o hoquei.

També des del Club es fan sortides relacionades amb el món de l’esport i activitats divulgatives per fomentar-ne la sensibilització.

img-quefem-esport-agua

Inscripcions a partir de 16 anys.

Demana informació a: info@fundaciofinestrelles.com