· Què fem · Feina

Feina

img-quefem-taller-grupo2
El Servei de Teràpia Ocupacional està dirigit a persones majors de 18 anys amb més d’un 65% de discapacitat que no poden accedir a una feina dins el mercat laboral ordinari o en un Centre Especial de Treball.

Les activitats d’ocupació substitueixen l’activitat laboral i propicien que se sentin adults i  útils, alhora que mantenen i milloren els aprenentatges assolits en anteriors etapes de desenvolupament i escolarització.

L’artesania és la principal ocupació terapèutica que desenvolupem, i utilitzem diferents tècniques: paper maixé, decoupage, costura, ceràmica, manipulat de flor seca, paper reciclat, etc.

Les produccions són petites en quantitat, però amb una qualitat comparable a altres productes del mercat. Són articles que van variant en funció dels gustos dels clients i de les necessitats terapèutiques dels nostres usuaris.

img-quefem-taller-grupo1

producto-003
Aquest tipus de tasca no només estimula la creativitat, sinó que permet anar introduint tècniques diverses per afavorir nous aprenentatges no rutinaris i adaptables a les diferents habilitats de cada un dels usuaris, als seus progressos i també a la pèrdua de facultats derivada de l’edat. El seu treball els permet gaudir d’una gratificació econòmica que els acosta al món adult normalitzat. L’ocupació suposa, aproximadament, el 50% del temps que els usuaris passen al taller, la resta de temps es dedica a activitats d’estimulació i teràpia

Productes

Aquests són alguns dels articles que elaborem: obsequis per a noces, batejos, comunions, esdeveniments d’empreses, articles per guarnir la llar, bijuteria, complements personals i articles de papereria, entre d’altres.

banner-productos

Truca’ns i fes-nos la teva comanda!

Si ets amic de la Fundació
pots aconseguir un
25% de descompte!