Inici > Llar Residència

Llar Residència

La Fundació Finestrelles disposa de dos serveis residencials per a persones amb discapacitat intel·lectual per donar resposta a necessitats diferents: la Llar Residència i la Residència.

Residència

La Residència és un recurs d’habitatge 24 hores per a persones amb discapacitat intel·lectual. Està especialment pensat per a persones amb discapacitat intel·lectual en període d’envelliment.

A la Residència de Finestrelles hi viuen actualment 24 persones amb discapacitat intel·lectual en un entorn familiar, organitzat de manera que puguin desenvolupar al màxim la seva autonomia.

La Residència es converteix en casa seva i, atès que estan envellint, el servei està dissenyat i organitzat per atendre les necessitats actuals i futures, tenint en compte les diferències individuals.

Els residents participen de manera activa en el funcionament i en l’organització de la llar amb el suport de l’equip professional que els atén. 24 places estan subvencionades per la Generalitat de Catalunya i 12 places són de caire privat.

Llar Residència

La Llar Residència és un recurs d’habitatge nocturn per a persones amb discapacitat intel·lectual que es converteix en casa seva des de les 18:00h de la tarda a les 10:00h del matí. Està pensat per a persones amb discapacitat intel·lectual amb cert grau d’autonomia que durant el dia realitzen tallers ocupacionals o altres activitats fora de la residència.

Ens vols conèixer?

Vine a passar uns dies amb nosaltres utilitzant el Servei Respir.
Contacta amb info@fundaciófinestrelles.com o truca al 933713441.