· Què fem · Lleure

Lleure

linea-title-int

img-quefem-lleure-1

“Ens agrada jugar a jocs de taula”

Amb l’ajuda de l’equip professional, els usuaris organitzen el seu lleure programant activitats d’oci adients a la seva edat evolutiva i cronològica.

Entenem el lleure no només com un espai lúdic i de relaxació, sinó com quelcom pedagògic i un recurs estratègic per fomentar la convivència.

Què oferim?

Possibilitat de participar en les activitats de lleure dissabte i/o diumenge a la tarda i algunes activitats durant tot el dia.

A qui va adreçat?

Persones amb discapacitat intel·lectual majors de 16 anys.

img-quefem-lleure-2

“Ens encanta disfressar-nos”

img-quefem-lleure-3

“De tant en tant fem sortides”