Inici > Què pots fer tu

Què pots fer tu

Com ajudar a la Fundació Finestrelles?

La situació actual de crisi ha afectat profundament les famílies de persones amb discapacitat, que sempre han de fer un sobreesforç econòmic per contribuir a finançar els serveis especials que prestem als seus fills i germans.

En aquests moments, la Fundació està becant gran part dels serveis extres com sortides, activitats lúdiques, activitats de lleure i esportives, etc., i també està ajudant algunes famílies a sufragar les despeses ordinàries.

La vostra ajuda és clau per poder seguir al costat de les famílies de les persones amb discapacitat intel·lectual i oferint un servei referent pel benestar i qualitat de vida de les persones amb discapacitat.

Sense tu, la nostra labor no seria possible.

Fes-te amic de la Fundació

Junts farem possible el manteniment de teràpies clau pel desenvolupament físic i cognitiu de les persones que atenem.

Apunta’m ja! 🙂

Fes un donatiu

Les donacions puntuals ens permeten becar serveis extres com sortides, colònies o activitats de lleure.

Dóna ara

Per a empreses

Implicació. Compromís. Ajuda. Tot el vostre equip és benvingut per treballar junts per a les persones amb discapacitat intel·lectual.

Fes-te voluntari

El teu temps també és or per a nosaltres! Vols saber com ajudar-nos?

Vull ser voluntari