· Què pots fer tu · Fes-te amic de la Fundació

Fes-te amic de la Fundació

Si ets amic de la Fundacio, et podras beneficiar d’un 25% de descompte en tots els esdeveniments i productes a la venda.

Gràcies a l’esforç dels amics de la Fundació podem tirar endavant projectes que d’altra manera no seria possible.

Amb l’ajuda de particulars, empreses i institucions que col·laboren regularment amb nosaltres, podem engegar i mantenir noves activitats

i programes terapèutics que ens permeten seguir millorant la vida de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Fes-te amic Fundació Finestrelles

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ:

Quotes *

Cognoms *

Adreça (Calle, número, puerta)

Població *

Codi Postal *

Telèfon (fijo o movil)

NIF * (ex. 09999999Z)

FORMA DE PAGAMENT
Domiciliació Bancària

Dades bancàries de domiciliació *

CVV *

Quieres recibir nuestro newsletter con eventos, noticias y ventajas?

"En virtut del que disposa la Llei 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, us informem que les vostres dades personals quedaran incorporades i seran tractades al fitxer -Col·laboradors de l’Associació-, del qual és titular la Fundació Finestrelles amb la finalitat de donar resposta a les seves peticions.

Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant una comunicació escrita i signada adjuntant fotocòpia del DNI o document equivalent dirigit a la Fundació Finestrelles, carrer dels Sometents, 46-54 Esplugues de Llobregat (Barcelona) 08950, o correu electrònic a info@fundaciofinestrelles.com."

També podeu trucar al

i demanar per Marisa Sànchez