· Què pots fer tu · Fes-te voluntari

Fes-te voluntari

Vols ser voluntari a la nostra Fundació?

Si estàs interessat truca al 93 371 34 41 o envia un correu a: info@fundaciofinestrelles.com

Una peça clau de Finestrelles

La tasca que dia a dia realitzen els voluntaris de la Fundació és una peça clau del complex engranatge que mou Finestrelles.

Gràcies a vosaltres podem realitzar moltes activitats que d’altra manera no seria possible fer amb la mateixa freqüència: desplaçar-nos a veure espectacles, museus, practicar esport amb altres entitats, portar a passejar les persones més desfavorides que no tenen família a prop per atendre-les, etc.

Actualment, comptem amb 15 persones compromeses que ens ajuden periòdicament en aquesta tasca.
Vols conèixer els nostres voluntaris? Clica aquí.

caras-voluntarios

Gràcies!