Inici > Blog > Sensibilització dels joves vers la diversitat: visita de l’escola Ipsi

Sensibilització dels joves vers la diversitat: visita de l’escola Ipsi

Publicat el 22.03.2014 en Taller ocupacional Voluntariat corporatiu

Ja és el segon any que l’Escola Ipsi de Barcelona ens visita. Un grup de 16 estudiants de 3r i 4t d’ESO van passar un matí amb nosaltres el febrer passat.

Els alumnes van mostrar molta atenció en la petita xerrada que vam oferir per explicar en què consisteix el treball que fem a la Fundació. Després de visitar les instal·lacions, van poder compartir una estona de feina amb els nostres nois i noies: taller de cuina, ceràmica, sabons i hort.

La Fundació realitza aquest tipus de trobades, amb l’objectiu de fomentar entre els joves els valors socials de convivència, tolerància i respecte a la diversitat.

Encara no hi ha comentaris per "Sensibilització dels joves vers la diversitat: visita de l’escola Ipsi"