· Teràpies · Intervencions assistides amb animals

Intervencions assistides amb animals

Canoterapia
El contacte físic amb els animals ajuda a trencar grans barreres emocionals.

La teràpia assistida amb gossos ofereix a les persones amb discapacitat intel·lectual la possibilitat de millorar en molts aspectes, tant a nivell físic com psicològic i social. La interacció amb els animals suposa un estímul multisensorial actiu, i contribueix a la reducció de desequilibris i millores en l’autonomia i en el benestar personal.

Els nois i noies en una sessió de treball amb la “Cuca” a les instal·lacions de Finestrelles.